17 Mayıs 2007 Perşembe

Veeee birtanemiz kızımız artık evimizde...

Merhaba arkadaşlar. 2 gündür ancak fırsat bulup bilgisayarın başına 5 dk. oturabildim. O kadar mutluyum ki sizlere anlatamam. Uzun bir maraton bitti ve 2 gün önce kızımız dünyaya geldi. Tabi ki geldiğinden beri de tüm ilgi ve alakayı bir de zamanımızı aldı :) Çok şükür sağlıklı ve çok çirkin bir bebek. En kısa zamanda kızımın fotografını sizlerle paylaşacağım.

Şimdilik ancak bu kadar durabiliyorum burada. Malum yine beni çağırıyor.

Siteyi ziyaret eden ve tebriklerini iletentüm arkadaşlarıma şimdiden çok çok teşekkür ederim.

En kısa zamanda sizlere küçük yaramazın yelek ve hırka örgülerini yayınlayacağım. Görüşmek dileğiyle...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

gunaydin canim bebek gelmis gozun aydin allah anali babali buyutsun cani gonulden tebrik ediyorum

Adsız dedi ki...

Minecim gözün aydın canım!Uzun ömürlü analı babalı büyüsün inşallah .Tebrik ederim minik kızını benim yerimede kokla misler gibi :)