18 Mayıs 2007 Cuma

Nisanur' un It's A Girl Kapı Süsü




Fırsat bu fırsat diyerekten halasının yaptığı (ellerine sağlık) Nisanur' un kapı süsünü yayınlamak istedim. Alışverişe çıktığımızda bebek mağazalarında görmüştüm ve çok beğenmiştim. Ama pahalı gelmişti. Ne yapsam diye düşünürken aklıma bir ara Derya Baykal'ın programında nasıl yapıldığını izlediğim aklıma geldi. Görümceme anlatmaya başladım. O da malzemeleri alalım ben yaparım dedi. Sağolsun bütün gece uğraşıp yapmış. Ellerine sağlık Meral.


Yapmak isteyenler için tarif edeyim. Gazete kağıtlarını yuvarlak çelenk olacak şekilde buruyoruz. Tabiki kalın bir çelenk yapıyoruz. Sonra eğrilip bükülmesin deforme olmasın diye koli bantıyla bu çelengi tamamen kaplıyacak şekilde döne döne bantlıyoruz. Gerisi tamamen hayal gücü... Biz tül ve kurdelayla süsledik. Bir de pembe nazar boncukları ve süsler aldık.

0 yorum: