11 Ağustos 2008 Pazartesi

Geçen sene Aralık ayında internetimizi iptal ettirmiştik. Bu arada kızımı büyüttüm. Evimi taşıdım. Sizlerle paylaşmak için değişik örgüler örgüm. Bunları sırayla yayınlayacağım.

Royal Sales sponsorı oldum. Ürünlerini hem kullanıyorum hem de satışını yaparak gelir sağlıyorum. Bir kaç gündür de bununla ilgili blog çalışması yapıyordum. Sonunda bitti. Haftalık kampanyaları da takip edebileceğiniz bir blog oluşturdum.

http://www.mineileroyal.blogspot.com adresinden ürünleri inceleyebilir, kampanyaları öğrenebilirsiniz. Alım ve üyelik talebinde bulunmak içinse mail adresimi kullanabilirsiniz.

Şimdi de sıra yaptığım havlu kenarları ve dantellerin satışı için yeni bir blog oluşturmaya geldi. Buradan da yine ürün talebinde bulunabileceksiniz.

1 yorum:

gülcelem dedi ki...

çok güzel olmuşlar halkalarla bişyler örmeyiş cok seviyorum çok zevkli emeklerinize sağlık...