3 Mayıs 2007 Perşembe

MERHABALAR...

Bu bloğu oluşturma fikri internette gezinirken aklıma geldi. Aslında uzun zamandır düşündüğüm bir şeydi ama bir türlü yapmıyordum. Tembellikten sanırım. :) Aslında önümüzdeki günler ben ve eşim için çok hareketli olacak sanırım. Nasıl zaman bulupta bu bloğa zaman ayıracağım bilmiyorum. Ama olsun. Birkaç güne kadar ailemize yeni bir üye katılacak. Bu yüzden eşimle ben çok heyecanlıyız.

Burada yapmak istediğim şey herşeyden bahsetmek. Yani evişleri, bebek bakımı, elişleri, yemek tarifleri.....

İnşallah zaman bulup buraya yetişebilirim.

Sevgilerimle.....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Mine'ciğim merhaba blog hayırlı olsun ne iyi yaptın çok sevindim.
Heralde bebeğin gelmesine az kaldı sağlıkla hayırlı bir doğum olur inşallah canım.Arada vakit buldukça bloglada ilginirsin bebek fırsat verdikçe :) seni forumda aktif görmeyide özledim ben haberin olsun ama hamilelik biraz zor geçti sanırım .Sen hayırlısıyla önce bebeğini kucağına alda inşallah gerisi olur.Sevgiler ,öptüm...